Пошуковий запит: (<.>A=Пащук Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
|
1. |
Бутенко Н. Міжнародному бізнесу - маркетингову підтримку [Електронний ресурс] / Н. Бутенко, В. Кравченко, Л. Пащук // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 2. - С. 10-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2012_2_7
|
2. |
Пащук Л. Особливості формування комплексу маркетингу у сфері туристичної послуг [Електронний ресурс] / Л. Пащук, І. Голобородько // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 4. - С. 37-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2012_4_7
|
3. |
Пащук Л. Перспективні напрями використання нейромаркетингу в управлінні поведінкою споживачів [Електронний ресурс] / Л. Пащук // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 3. - С. 16-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2014_3_5
|
4. |
Пащук Л. В. Визначення потреби підприємства в персоналі на основі плану маркетингу [Електронний ресурс] / Л. В. Пащук // Економіка та держава. - 2011. - № 8. - С. 37-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2011_8_12
|
5. |
Пащук Л. Особливості управління персоналом вітчизняних підприємств хімічної галузі на засадах маркетингу [Електронний ресурс] / Л. Пащук // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2009. - Вип. 107-108. - С. 103-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2009_107-108_31
|
6. |
Білорус Т. Лізинг персоналу як нетрадиційна форма його привернення [Електронний ресурс] / Т. Білорус, Л. Пащук // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2008. - Вип. 99-100. - С. 14-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2008_99-100_6
|
7. |
Бутенко Н. Перспективні напрями використання маркетингу в системі менеджменту підприємств корпоративного сектору [Електронний ресурс] / Н. Бутенко, Л. Пащук // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2008. - Вип. 101. - С. 39-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2008_101_14
|
8. |
Пащук Л. Міжнародні системи мерчандайзингу в управлінні поведінкою споживачів [Електронний ресурс] / Л. Пащук, О. Комендант // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2014. - Вип. 10. - С. 57-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2014_10_13
|
9. |
Старостіна А. І. Маркетинг персоналу як чинник управління підприємницькими структурами [Електронний ресурс] / А. І. Старостіна, В. А. Кравченко, Л. В. Пащук // Теоретичні та прикладні питання економіки. - 2012. - Вип. 27(1). - С. 111-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tppe_2012_27(1)__16
|
10. |
Пащук Л. М. Застосування ГІС-технологій при побудові геопросторових моделей підземних комунікацій [Електронний ресурс] / Л. М. Пащук, П. П. Король // Науковий вісник Чернівецького університету. Географія. - 2015. - Вип. 744-745. - С. 169-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchnu_2015_744-745_36
|
11. |
Пащук Л. В. Маркетингові засади підвищення ефективності діяльності бізнес-асоціацій [Електронний ресурс] / Л. В. Пащук // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2013. - Вип. 12. - С. 80-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2013_12_20
|
12. |
Пащук Л. В. Фактори розвитку малого і середнього підприємництва в Україні [Електронний ресурс] / Л. В. Пащук // Формування ринкових відносин в Україні. - 2020. - № 11. - С. 102-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2020_11_15
|
13. |
Пащук Л. В. Етапи еволюції розвитку малого і середнього підприємництва в Україні [Електронний ресурс] / Л. В. Пащук // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування. Економічні науки. - 2020. - Вип. 3. - С. 137-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnuvgp_ekon_2020_3_15
|
14. |
Пащук Л. В. Механізми державного регулювання інституційного розвитку підприємницьких екосистем [Електронний ресурс] / Л. В. Пащук // Формування ринкових відносин в Україні. - 2020. - № 12. - С. 147-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2020_12_20
|
15. |
Лазоренко Т. В. Проблеми комплексної оцінки впливу глобальних підприємницьких структур на розвиток національної економіки [Електронний ресурс] / Т. В. Лазоренко, Л. В. Пащук, Ю. О. Єжелий // Економіка. Фінанси. Право. - 2023. - № 7. - С. 10-16.
Зміст випуску Повний текст публікації буде доступним після 01.08.2025 р., через 459 днів
|
16. |
Пащук Л. В. Теоретичні аспекти процесу формування конкурентних стратегій підприємств на міжнародних ринках [Електронний ресурс] / Л. В. Пащук, І. Л. Свищук // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2023. - № 8. - С. 107-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2023_8_15
|